Pažangios vairuotojo pagalbos sistemos (ADAS) su dirbtiniu intelektu
CAREYE® dirbtinio intelekto posūkių asistentas
„ CAREYE® Safety Angle Turning Assistant“ yra apdovanojimus pelniusi pažangi vairuotojo asistento sistema.
„ CAREYE® “ naudoja dirbtinį intelektą, kad tiksliai įvertintų automobilyje sumontuotų kamerų vaizdus ir galėtų apskaičiuoti šalia esančių žmonių ar objektų judėjimo kryptį. Remdamasi šiais duomenimis, sistema patikimai ir tiksliai realiuoju laiku įspėja vairuotoją apie galimą susidūrimą, kol jis neįvyks.
„CAREYE ®“ ADAC našumo testuose buvo įvertinta kaip aiški nugalėtoja, demonstruojanti optimalų našumą ir pranokstanti kitas panašias pažangias vairuotojo pagalbines sistemas rinkoje. ADAC nurodė šias „CAREYE ® “ savybes kaip priežastis, dėl kurių ji užėmė aukščiausią vietą:
Žymiai sumažina klaidingų įspėjimų skaičių
Aiškus ir lengvai suprantamas vaizdinis grįžtamasis ryšys
Greitas reakcijos laikas aptinkant žmones ir objektus


Kas yra CAREYE® (ADAS)?
Naudodama dirbtinį intelektą (DI), CAREYE® (ADAS – pažangios vairuotojo pagalbos sistemos) siunčia aktyvius įspėjimus garsiniu ir vaizdiniu raudonu signalu, jei kyla pavojus būti partrenktam į asmenį ar objektą, arba pasyvius vaizdinius geltonus įspėjimus, jei, pavyzdžiui, asmuo ar objektas tolsta nuo pavojingos zonos. Ši technologija smarkiai sumažina klaidingų įspėjimų skaičių ir suteikia vairuotojui visišką ramybę, kad jis gali vairuoti savo transporto priemonę maksimaliai saugiai.
ADAS įspėjimo sistema gali atskirti automobilius, sunkvežimius, sunkiasvores transporto priemones, mikroautobusus, žmones, dviračius ir statinius objektus, tokius kaip medžiai ar eismo stulpeliai. Tada apskaičiuojamas judėjimas ir numatoma kryptis, todėl sistema yra itin patikima.




12–24 V nuolatinė srovė
Aptikimo ilgis: iki 60 m
Aptikimo plotis: nuo 2 m iki 16 m
Jutiklio dydis (P x A x G): 160 x 100 x 40 mm
IP69K jutiklis
3 metų garantija
SAVYBĖS:
Dažnio moduliacijos nuolatinės bangos (FMCW) radaro technologija
Greitas reakcijos laikas
Tinklas iki 8 jutiklių
Ypač tvirtas dizainas, skirtas atšiaurioms oro sąlygoms ir bet kokiam reljefui
Ryšys per CAN šliuzą
Konfigūruojamas CAN ID
Atitinka CAN2.0A bazinio rėmo formatą
Atskiras CAN pranešimas ir ID kiekvienam aptiktam objektui (iki 8 artimiausių objektų vienam jutikliui)
GALIA:
Srovė: 0,8 ampero
Energijos suvartojimas; 8 vatai
PATVARUMAS IR STANDARTAI:
Mechaninis smūgis: 100G
Darbinė temperatūra: nuo -40 iki +85 °C
CE ženklu pažymėtas
UKCA ženklas
E ženklinimas: atitinka JT EEK R10 reikalavimus
Tinklo objektų aptikimas
„Backsense®“ CAN radaras
Originalios įrangos gamintojų ir specializuotų taikymų rinkoms „Brigade“ tinklo radaras leidžia prijungti ir susieti iki 8 jutiklių, kad būtų galima aprėpti dideles, kartais sudėtingas akląsias zonas aplink transporto priemonę ar mašiną.
Sistema teikia objektų aptikimo CAN (valdiklio srities tinklo) pranešimų formatu, kuris gali būti apdorotas duomenims rodyti transporto priemonės valdymo skydeliuose / ekranuose arba naudojamas sąveikai su mašinos aspektais.
Kiekvienam prijungtam radaro jutikliui priskiriamas unikalus ID ir jis perduos duomenis apie iki 8 artimiausius objektus.
Aptikimo diapazonas iki 30 m ilgio ir 10 m pločio suteikia lanksčią sistemą, atitinkančią specifinius klientų reikalavimus.
Pateikia objektų aptikimą CAN pranešimų formatu
Nepriklausoma CAN magistralė gali bendrauti su esamu CAN tinklu per CAN šliuzą
Atskiras CAN pranešimas ir ID kiekvienam aptiktam objektui (iki 8 vienam jutikliui)


TURINYS:
1 x BS-9100 radaro jutiklis
CAREYE® dirbtinio intelekto posūkių asistentas


Šoninių kamerų jutiklių sistema
12–24 V nuolatinė srovė
Aptikimo zona: 10 m ilgio ir 4 m pločio
Matmenys:
Kameros
valdymo blokas: P111 x G80 x A140 mmIP66/67 kamera
2 metų garantija
CAREYE ® dirbtinio intelekto aklųjų zonų aptikimo sistema
SAVYBĖS:
Šoninių kamerų sistema su dirbtiniu intelektu
Atskiria transporto priemones, nejudančius objektus ir pažeidžiamus eismo dalyvius.
Apskaičiuoja VRU kryptį
Vairuotojas gauna laipsnišką įspėjimą pagal numatomą susidūrimo riziką
Sistema aktyvi iki 30 km/h greičiu, su įjungtais posūkio signalais arba be jų.
Efektyvus esant prastam apšvietimui ir prastoms oro sąlygoms (šildoma kamera)
Informacinis signalas pagal JT EEK R151 (atitinka JT EEK 151 reikalavimus)
Šildoma kamera
Greičio signalas iš CAN jungties
Sukurta ir pagaminta Europoje
GALIA:
Energijos suvartojimas: maks. 100 vatų
Srovė: 25 mA budėjimo režimu
PATVARUMAS IR STANDARTAI:
Darbinė temperatūra: nuo -40° iki +70°C
CE ženklu pažymėtas
E ženklinimas: atitinka JT EEK R10 reikalavimus
TURINYS:
1 x HD kameros jutiklis
Garso / vaizdo ekranas kabinoje
ECU
CAN indukcinio kabelio jungtis
CAREYE® ADAS


„ CAREYE® “ yra pažangi vairuotojo pagalbos sistema, kuri naudoja dirbtinį intelektą judėjimui ir krypčiai apskaičiuoti, kad smarkiai sumažintų klaidingų įspėjimų skaičių.






Sumažinkite klaidingai teigiamų įspėjimų skaičių
SAVYBĖS:


Tinka visų tipų transporto priemonėms
CAREYE ® gali būti naudojama visų tipų komercinėms transporto priemonėms, tiek standžiosioms, tiek šarnyrinėms, įskaitant autobusus, sunkvežimius, specialiosios paskirties ir greitosios pagalbos transporto priemones.
Išplėstinis aptikimas
CAREYE® aptinka judančius objektus, pavyzdžiui , dviračius, iki 4 metrų atstumu antroje eilėje už stovinčių automobilių.
Visiškai veikiantis sudėtingomis sąlygomis
CAREYE ® veikia esant silpnam apšvietimui (2 x 20 liuksų aplinkos apšvietimas) ir sudėtingomis oro sąlygomis.
Gebėjimas klasifikuoti objektus
CAREYE ® turi galimybę klasifikuoti objektus naudodamas dirbtinį intelektą.
Dirbtinio intelekto kamerų privalumai komercinėms transporto priemonėms:
Tinka visų tipų komercinėms transporto priemonėms, tiek standžiosioms, tiek šarnyrinėms, įskaitant autobusus, sunkvežimius, specialiosios paskirties ir greitosios pagalbos transporto priemones
Sistema aktyvi visą laiką, kai automobilis važiuoja mažesniu nei 29 km/h greičiu.
Aptikimo zonoje esantys objektai klasifikuojami pagal tipą
Sumažina klaidingai teigiamų įspėjimų skaičių naudojant dirbtinį intelektą
Išplėstinė aklųjų zonų stebėjimo zona iki 10 m ilgio ir 4 m pločio, įskaitant akląją zoną priekiniame transporto priemonės kampe
Pilnai veikiantis esant silpnam apšvietimui (virš 2 liuksų aplinkos šviesos) ir sudėtingoms oro sąlygoms
Galima modifikuoti esamas transporto priemones
Sistema galima naudoti su vairu dešinėje ir kairėje pusėje
Savidiagnostikos funkcija – prietaisas praneša, ar veikia, ar ne.
Programinę įrangą galima atnaujinti pagal poreikį
Sukurtas tvariai Austrijoje ir Vokietijoje, turi visoje Europoje reikalaujamus kokybės sertifikatus ir ADAC įvertinimą.


Kodėl verta naudoti pažangias vairuotojo pagalbos sistemas (ADAS) su dirbtiniu intelektu?
Jungtinėje Karalystėje kasmet dėl eismo įvykių žūsta dešimtys pėsčiųjų ir dviratininkų, o tūkstančiai yra sužeidžiami. Vieno iš trijų šių incidentų būtų buvę galima išvengti naudojant pažangią vairuotojo pagalbos sistemą, tokią kaip „CAREYE® “ . Todėl tokios technologijos yra labai svarbios didinant pažeidžiamų eismo dalyvių saugumą ir padedant išgelbėti gyvybes.
Pažangios vairuotojo pagalbos sistemos naudoja automatizuotas technologijas, tokias kaip jutikliai ir kameros, kad aptiktų netoliese esančias kliūtis ar vairuotojo klaidas ir atitinkamai reaguotų. ADAS naudojamas dirbtinis intelektas gali atskirti žmones ir objektus bei apskaičiuoti atstumus ir judėjimo kryptį.


ADAS sistemos funkcija automobilių parko vadovams
Eismo įvykiai, susiję su aklosiomis zonomis, yra viena iš pagrindinių pažeidžiamų eismo dalyvių, tokių kaip pėstieji ir dviratininkai, sužalojimų ir mirčių priežasčių. Aklųjų zonų pašalinimas transporto priemonėse yra labai svarbus norint išspręsti šią problemą. Pažangiausios, moderniausios technologijos, tokios kaip ADAS ir dirbtinis intelektas, ne tik pašalina akląsias zonas, bet ir sumažina klaidingų įspėjimų skaičių. CAREYE® ( ADAS) yra itin patikima ir išmani sistema, kuri padeda vairuotojams ir užtikrina maksimalią apsaugą nuo susidūrimų, kuriuos sukelia aklosios zonos.


Kaip veikia CAREYE® (ADAS)?
Aptiktas artėjantis objektas







