Kas yra "Radar Predict"?

"Radar Predict"

Radar Predict“ – tai apdovanojimus pelniusi pažangi susidūrimų prognozavimo sistema, specialiai sukurta apsaugoti dviratininkus nuo susidūrimų su sunkvežimiais.

Naudodamas dirbtinio intelekto technologiją, vienas dvigubas radaras analizuoja tokius duomenis kaip transporto priemonės ir dviratininko greitis ir kryptis. Atskirtas statinius ir judančius objektus, „Radar Predict“ algoritmas įspėja vairuotoją, kai tikėtinas susidūrimas su dviratininku.

Idealiai tinka sujungtoms transporto priemonėms, „Radar Predict“ turi priekabos aptikimo režimą, kuris pašalina klaidingus įspėjimus, kai transporto priemonė suka. Ši pažangi technologija padeda vairuotojams, pateikdama vaizdinius signalus geltonais įspėjamaisiais šviesos diodais ir garsiniais signalais, užtikrindama greitą įsikišimą ir apsaugą nuo galimų susidūrimų.

  • 9–32 V nuolatinė srovė

  • Aptikimo signalo ilgis: 37 m

  • Aptikimo plotis: 4,5 m

  • Jutiklio dydis (P x A x G): 115 x 95 x 41 mm

  • Jutiklio dydis su laikikliu (P x A x G): 200 x 110 x 43,5 mm

  • Ekrano dydis su laikikliu (P x A x G): 131 x 63 x 42 mm

  • IP69K jutiklis

  • 2 metų garantija

Radar Predict AI jutiklių sistema

SAVYBĖS:

  • 180° dviratininko pusės aptikimas

  • Apskaičiuoja, ar susidūrimas tikėtinas artimojoje aklojoje zonoje

  • Uždengia transporto priemonės šoninę pusę

  • 3 pakopų vizualinis įspėjimas, kai aptinkamas dviratininkas

  • Garsinis ir vaizdinis įspėjimas apie numatomus susidūrimus

  • Skiria dviratininkus nuo transporto priemonių / kitų eismo dalyvių

  • Skirta standžioms ir šarnyrinėms transporto priemonėms

  • Sistema aktyvi esant mažesniam nei 30 km/val. greičiui

  • Greitas ir paprastas montavimas

  • Kompaktiškas ir tvirtas dizainas atšiaurioms aplinkoms

  • Automatinis priekabos atpažinimas

  • Darbinis dažnis: 76–77 GHz

  • Reguliuojamas ekrano garsumas

GALIA:

  • Energijos suvartojimas: 6,5 vatai

PATVARUMAS IR STANDARTAI:

  • Darbinė temperatūra: nuo -40 iki +85 °C

  • CE ženklu pažymėtas

  • UKCA ženklas

  • FCC patvirtintas

  • IC patvirtintas

  • E ženklinimas: atitinka JT EEK R10 reikalavimus

  • Atitinka JT EEK 151 reglamento reikalavimus

  • Atitinka 2024 m. tiesioginio matomumo standarto BSIS reikalavimus

TURINYS:

  • 1x dvigubas radaro jutiklis

  • 1 x Inercinio matavimo įrenginio modulis

  • 1 x ekranas

  • 1 x radaro laikiklis

  • Radaro kabelis

Vienkartinis dviejų radarų blokas sumontuotas sunkvežimio dešinėje pusėje ir aprėpia visą transporto priemonės šoną, įskaitant priekabą. Savaime besimokantis režimas aptinka, ar transporto priemonėje yra priekaba, ir apsaugo nuo klaidingų įspėjimų dėl šoninio sujungimo. Vairuotojas įspėjamas, jei dviratininkas patenka į aptikimo zoną, ir gauna antrą įspėjimą, jei numatomas susidūrimas.

R151 atitiktis

Aptikimo zona yra 40 m atstumu prieš jutiklį ir 40 m atstumu už jo. Kaip reikalaujama R151, zona, kurioje vairuotojui teikiami įspėjimai, yra padalinta į 3 zonas, kiekviena matuojama nuo automobilio priekinio bamperio (0 m).

Programinė įranga nustatyta taip, kad atitiktų R151 reikalavimus, kai jutikliai sumontuoti montavimo vadove nurodytoje padėtyje, t. y. nuo -2,35 m iki -4,35 m (kaip parodyta mėlynoje rodyklėje).

  • 1 zona: 2 m ~ -7 m (9 m ilgio)

  • 2 zona: -7 m ~ -30 m (23 m ilgio)

  • 3 zona: 2 m ~ 7 m (7 m ilgio)

1, 2 ir 3 zonos yra aptikimo zonos, kuriose vairuotojui duodami garsiniai įspėjimai, kaip reikalaujama R151.

Jei radaro jutiklis sumontuotas geroje padėtyje (mėlyna rodyklė), kiekviena zona apibrėžiama taip:

Radar Predict

Aktyvus aptikimas

Suderinamas su dauguma standžių ir šarnyrinių transporto priemonių, todėl yra universalus pritaikymui

Tinka visų tipų transporto priemonėms

Apskaičiuoja riziką

180° dviratininkų aptikimas aktyvus, kai transporto priemonės greitis mažesnis nei 20 mylių per valandą.

Numato dviratininkų susidūrimus nepranešdamas apie statinius objektus, taip sumažindamas klaidingus įspėjimus vairuotojui

SAVYBĖS:

Kaip veikia radarų aptikimo sistema?

Įrenginys yra sumontuotas sunkvežimio dešinėje pusėje ir aprėpia visą transporto priemonės šoną, įskaitant priekabos aprėptį. Vairuotojas įspėjamas, jei dviratininkas patenka į aptikimo zoną, ir gauna antrą įspėjimą, jei numatomas susidūrimas.

Radarų aptikimo sistema siunčia įspėjimus trimis skirtingais lygiais:

  • 1 lygio įspėjimas: šis įspėjimas įsijungia, kai vairo pasukimo kampas yra mažesnis nei 30 laipsnių ir dviratininkas arba pėsčiasis patenka į įspėjimo zoną. Tokiu atveju užsidega oranžinių įspėjamųjų šviesos diodų dalis.

  • 2 lygio įspėjimas: kai transporto priemonė suka į kairę, vairo pasukimo kampas viršija 30 laipsnių, ir per tam tikrą laiką numatomas susidūrimas su dviratininku ar pėsčiuoju, „Radar Predict“ įjungia 2 lygio įspėjimą. Šioje situacijoje pradeda mirksėti oranžiniai įspėjamieji šviesos diodai.

  • 3 lygio įspėjimas: jei transporto priemonė suka į kairę, vairo kampas viršija 30 laipsnių arba įjungiamas posūkio rodiklis ir susidūrimas neišvengiamas, „Radar Predict“ įjungia 3 lygio įspėjimą. Tai apima mirksinčius oranžinius įspėjamuosius šviesos diodus ir garsinį įspėjimą. Atitinkama oranžinių įspėjamųjų šviesos diodų dalis padeda vairuotojui nustatyti dviratininko padėtį.

Radar Predict

Sumažina klaidingų aliarmų skaičių

Atitinka pažangius DVS reikalavimus ir JT EEK R151 standartą

Atitinka šoninės aklosios zonos reglamentus

Paprastas montavimas

Numato susidūrimą naudodamas dirbtinį intelektą ir įspėja vairuotoją tik tada, kai pavojus neišvengiamas

Greitas ir paprastas montavimas, nereikia CAN jungties prie transporto priemonės

PRIVALUMAI:

Reikšmingas aptikimo plotas

Aptikimo plotas nuo 4,5 mx iki 46 m